5 perces DIY: a dísztök és az akril spray esete

Mostanában nagyon tetszenek a bronz/arany felületek, pedig régen ki nem álltam őket. Közeledem a 30-hoz, na. Így nem volt kérdés, milyen színt veszek elő a novemberi dekorhoz. :)

"Hozzávalók":
  • 2 igazi, vagy műanyag/fa/stb. dísztök
  • akril spray
  • egy nagyobb doboz "paravánnak"


Az október elmúltával ráuntam a kis dísztökeimre, de nem volt szívem kidobni őket,  mert teljesen épek. Így gondoltam egy merészet, és lefújtam őket akril spray-vel. Két, vékony réteget kaptak, és nagyon szép fényes lett a végeredmény! A spray már 15 perc után érintés-száraz, de a teljes száradás egy nap. Annak érdekében, hogy ne legyen az egész erkély festékes, a barátnőmtől kapott tippet alkalmaztam: egy dobozból "paravánt" készítettem a tökök köré, alájuk pedig letettem egy kartonpapírt, így 99%-ban megvédtem a csempét, és csak 1%-ban sikerült lefújnom aranyra. (Mondjuk nekem tetszik.)

A spray az Obi-ból van, Dupli Color Effct a neve, és teljesen olyan színt kapunk, mint ami a kupakon is szerepel. Ha jól emlékszem, 1600 Ft-körül volt a 150 ml-s flakon. Biztos, hogy fogok még venni pár árnyalatot, mert egyrészt gyorsan lehet vele szép eredményt elérni, másrészt így kicsit graffitis-nek érezhetem magam, amikor válogatok a boltban. :D (A szomszéd ki is jött az erkélyre, és nekem szegezte a kérdést, miközben ráztam fel a flakont, hogy babacsörgő, vagy festékszóró van-e a kezemben. :) )

És a végeredmény:



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése