Hallöli!

Újra itt. :) Azért fontos az "itt", mert az elmúlt majdnem 1.5 évben máshol írtam naplót: ő inkább egy kismamás/anyukás platform volt, viszont klassz közösségre találtam abból a szempontból, hogy megismerhettem más anyukákat, láthattam, ki milyen érzelmi hullámvasúton ment át a terhesség 9 hónapja alatt, illetve utána, tehát "sorstársakat" találtam. Nekem ez azért volt fontos, mert a költözés után teljesen új közegbe kerültem, ahol jóformán senkit nem ismertem. Ez azóta változott, de a terhességem alatt tényleg szükségem volt egy virtuális közösségre, akikkel éppen hasonló életszakaszunkat éltük. :)

Most, hogy a lányom már nagyobb, és egyre jobban kinyílik számára a világ - sőt mi több, vele együtt fedezzük fel mi is - , nekem is új impulzusokra van szükségem, ezért is vagyok most itt.

Hogy miről fog szólni a blog...na igen, ugye az előző blogom témája elég jól behatárolható volt. :) Hát a mostanié egyelőre még nem az. Nyilván azt az énemet, aki (majdnem) minden nap sminkel, és szereti a szépségápolással kapcsolatos dolgokat, nem tudom teljesen levetkőzni, de egyelőre úgy képzelem, nem ez lesz a fő profil. :) Egyrészt szeretném leírni nektek, hogyan sikerült lediplomáznom kint, Ausztriában, hátha érdekes lehet valakinek a továbbtanuláshoz. Másrészt mostanában egyre többet "kreatívkodom", ennek a hátteréről is szeretnék nektek mesélni picit, hogy miért is van ez, és persze szeretnék minél több kész "projektet" bemutatni a blogon. 

A többi pedig, ahogy eddig is, jön majd magától! :) Örülök, hogy itt vagytok!

2 megjegyzés:

Nóra írta...

én is örülök, hogy újra itt vagy! :)

Fanni írta...

De jó! Üdv újra itt!! <3

Megjegyzés küldése